Maria Petersdotter

Vilja är att kunna. Kunna är att vilja.

Investering på hälsokontot

Publicerad 2015-08-09 21:52:36 i Allmänt,

Sista dagen på även denna sommar en underbar semester. Familjen, närs & kära, upplevelser och bara njuta.
Välbehövligt .
Men samtidigt känns det superskönt att återgå tillbaka till rutiner.
Och då tänker jag framför allt på fasta träningsrutiner och planerade måltider som jag vet att min kropp mår bäst av långt bort från resturangmaten och glassarna på stranden som varit lite för ofta...

Min hälso-Boost-resa kommer bestå av tre steg rening, byggning och formning - Projektet bygger alltså inte på någon quick-fix-metod utan förändring med investering på mitt egna hälsokonto. Inifrån och ut.
 
 
 
Nytt sammarbete.
 
Tilsammans med ett företag med dessa fantastiska produkter är jag ivrig att kicka igång hösten.
Balans.
 
Ny inspiration och ett nytt steg mot att må bättre och att se bättre ut innefrån-ut.
 
Jag börjar nu.. Min kropp skriker efter att få bli sitt bästa jag .
Hur känner du?
Hur ser du på kost och träning.
Har du kunskapen du behöver för att få ny inspiration och förändra din kropp till det bättre?
Vill du må bättre och se bättre ut än du någonsin gjort. Vill du åstadkomma en permanent förändring?
 
I så fall "let's do this together".
Jag har ingen tid att vänta. Har du?
 
Jag har kunskapen, motivationen och nu tillgång-direkthandel* till de renaste-absolut bästa produkterna som finns på marknaden.
Jag har köpt mitt kit. Hjälper dig gärna att köp ditt personliga kit så kan vi starta tillsammans.
Bästa av allt:

Nöjdkundgaranti

Vill du inte nyttja ångerrätten men har testat produkten utan att bli helt nöjd är du välkommen att istället nyttja vår Nöjdkundgaranti.

Garantin innebär att om du inte är nöjd med ditt köp, kan du skicka tillbaka varan – oanvänd eller helt eller delvis använd – tillsammans med ditt kvitto. Du får tillbaka pengarna utan diskussion.

 
 
 
Mina kontaktuppgifter:
Tele: 0737 72 18 26
 
 
*Direkthandel.
Direkthandel är alltid personlig och sker aldrig i butik. Istället träffas kund och återförsäljare i hemmiljö, på arbetsplatsen eller i andra sammanhang. Kontakt sker också per telefon eller via mejl och hemsida. 
Direkthandeln sysselsätter mer än 100 000 direktsäljare i Sverige. Omkring 70 % av dessa kommer från de cirka
40 medlemsföretagen i Direkthandelns Förening. Företagen arbetar med många olika typer av produkter, till exempel kosmetik, hälsopreparat, hushållsprodukter, kläder, böcker och telefonabonnemang. Branschen omsätter nästan tre miljarder och tillväxten har under de senaste fem åren uppgått till i genomsnitt 20 % per år. 
Team Marketing-konceptet ger dig möjlighet att starta och driva en lönsam verksamhet utan de ekonomiska risker som eget företagande normalt innebär. Alla är välkomna och lika arbete belönas lika, oavsett vem som utför det.

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria Petersdotter

Välkommen till min blogg! Jag heter Maria Petersdotter. Jag är mamma, fru, PT, kostrådgivare, lifestylecoach, gruppträningsinstruktör och butikschef. Mitt liv handlar om att inspirera människor till att må så bra de kan i form av att dela med mig av min kunskap i träning, kost och positivt tänkande.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela