Maria Petersdotter

Vilja är att kunna. Kunna är att vilja.

Hur går det för Jenny ...

Publicerad 2015-10-05 22:50:20 i Följ med.....,

Idag träffade jag Jenny för en ny vägning och uppföljning.
Vi gick igenom tiden som gått och tiden som kommer samt vad som sker framöver.
Behöver jag säga att Jenny sprudlade av energi....Läs , se bilder  - så förstår du : )
 
 
Jennys egna ord:
 
"Nu har det nästan gått 2 veckor på fit1. Och jag mår bra, jag mår faktiskt superbra! Jag har energi, jag orkar med allt, jag är glad och jag mår psykiskt bra. Jag börjar trivas med mig själv och älskar att följa min egna resa, se hur jag och min kropp förändras. Träningsuppläggen är så enkla att följa och inte alls svåra, även jag som nybörjare klarar av att göra dessa övningar. En bonus, förutom att jag får en slankare kropp, är att min hy har blivit så fin. Jag har tidigare haft problem med eksem och extremt torr hy. Men efter att ha druckit aloe veran så har min hy aldrig varit finare! Och jag har fortfarande inget sötsug, det viktigaste i denna resa! Jag ser fram emot resterande två veckor med nya utmaningar. Och fit 2!"
 
Nedan bilder från innan C9 - Innan F1 och från idag.
 
Observera detta har hänt på 20 dagar...49 dagar kvar....
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Saragunmarie

Publicerad 2015-10-05 23:35:54

WOW!!!

Postat av: Elin Bohlin

Publicerad 2015-10-06 11:09:25

Fantastiskt!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria Petersdotter

Välkommen till min blogg! Jag heter Maria Petersdotter. Jag är mamma, fru, PT, kostrådgivare, lifestylecoach, gruppträningsinstruktör och butikschef. Mitt liv handlar om att inspirera människor till att må så bra de kan i form av att dela med mig av min kunskap i träning, kost och positivt tänkande.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela