Maria Petersdotter

Vilja är att kunna. Kunna är att vilja.

Resultat.

Publicerad 2015-10-09 18:45:23 i Allmänt,

Det första jag tänkte när jag mötte Maria för coachning och vägning efter steg 1 av 3 var:
 
"-WoW!"
 
Maria fullkomligt lös. Strålade. Hon såg så självsäker ut.
 
Efter vägningen utvärderade vi Marias tid med C9 -hur det kännts, fördelar, nackdelar, tips och råd & vi kom fram till att Maria ska fortsätta på egen väg .
 
Varför?
 
När Maria sökte till utmaningen var hennes främsta anledning att förändra sin vardag och livstil.
Hon ville få in bra kost, träning som en del av hennes rutiner.
 
Efter C9 har Maria redan nått fram till det. Hon har kosten med rätt näring i tänket ,Aloe veran & hon har införskaffat gymkort. Så Maria har kommit dit hon vill och nu förstår jag varför jag tänkte WoW.
 
Maria är inte längre bara mamma, fru,chef. Hon är Maria. Hon har gjort ngt för sig själv. Och kan med stolthet sträcka på sig och säga - Jag gör dettta enbart för mig.
 
 
 
Innan C9:
Vikt då: 63.6 kg.Fettmassa 17,6.Muskelmassa 43,7
Midjemått 79 cm
Slarv med måltider
Sötsug
Trött
Stress
Gärna ett glas vin
 
 
 
 
 
 
 
Efter C9:
Vikt: 60,9 kg Fettmassa 15,8 kg Muskelmassa 44,7
Midjemått: 72 cm
Kost med bra näringsinnehåll
Aloe vera
Energi
Fysik aktivitet
Gärna ett glas vin men det finns även annat när man vill lyxa till
 
 
 
 
 
BRA JOBBAT MARIA!!!!!!!
 
& G R A T T I S  T I L L D I T T N Y A J A G !!!!!
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria Petersdotter

Välkommen till min blogg! Jag heter Maria Petersdotter. Jag är mamma, fru, PT, kostrådgivare, lifestylecoach, gruppträningsinstruktör och butikschef. Mitt liv handlar om att inspirera människor till att må så bra de kan i form av att dela med mig av min kunskap i träning, kost och positivt tänkande.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela