Maria Petersdotter

Vilja är att kunna. Kunna är att vilja.

Uppdatering deltagare 2

Publicerad 2015-10-09 17:36:07 i Allmänt,

Träffar Maria tidig morgon
 
 
"Dag 1: är laddad och peppad och energinivån är förvånansvärt jämn under dagen.på kvällen känner jag Dock  mig väldigt trött och går och lägger mig tidigt

Dag2:  tycker att aloeveran smakar illa.. Hur ska detta gå nu när jag ska höja dosen ?ledig dag och sysselsätter mig att studera/ planera för dag 3 då jag får äta mitt första lagade mål. Börjar få huvudvärk och på em/ kvällen börjar jag få ont i leder och rygg..
Läser om att detta kan vara en vanlig effekt då man rensar ut allt skit.. Som att kroppen påminner om delar man inte skött..
Energinivån är väldigt upp och ner och även idag går jag och lägger mig tidigt,

Dag3: väljer att äta mitt mål till lunch så jag orkar med tempot på jobbet .
Otroligt gott att få det där riktiga målet mat ..
Dock blir magen i uppror och på kvällen ser det ut som om jag vore gravid i 5:e månaden..
Sover väldigt bra under natten , en djupare sömn en vad jag är van vid.

Dag 4 är utvilad och magen känns bättre och nu börjar det hända saker med kroppen.
Känner mig lättare och smidigare och nu har jag kommit i fas med schemat o det går som på


Dagå 5.dricker o äter enligt schemat. Tränar på gymet och känner mig peppad att senare få träna mer då jag får i mig mer mat.
Fredag och såklart lite jobbigt när andra mumsar på chips o godis .
Äter från fria listan

Dag6 o7: behöver inte tänka så mycket på schemat längre utan går på aoutomatik. Kroppen har vant sig med rutinen och på söndagen tränar jag på gymet igen.
Känner mig lättare , fräschare och piggare och sover framförallt väldigt bra

8 och 9: nu känner jag mig redo att bygga muskler och är spänd på om detta gett något resultat ?!"
 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria Petersdotter

Välkommen till min blogg! Jag heter Maria Petersdotter. Jag är mamma, fru, PT, kostrådgivare, lifestylecoach, gruppträningsinstruktör och butikschef. Mitt liv handlar om att inspirera människor till att må så bra de kan i form av att dela med mig av min kunskap i träning, kost och positivt tänkande.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela