Maria Petersdotter

Vilja är att kunna. Kunna är att vilja.

Nyttigt kan oxå vara chokladboll !!!!

Publicerad 2015-09-28 21:36:00 i Allmänt,

                                                  Dadel~Chokladbollar
                                                                                       (ca 15 st)
 
-* 10 färska urkärnade dadlar
* 1 dl riven kokos
* 2 dl havregryn
* 1 dl vatten
* 3 msk raw kakao
 
                                           Mixa i matberedare och rulla i kokos. Ställ i kyl innan servering
 
 
 
 
                                                          
  
                                
 
 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria Petersdotter

Välkommen till min blogg! Jag heter Maria Petersdotter. Jag är mamma, fru, PT, kostrådgivare, lifestylecoach, gruppträningsinstruktör och butikschef. Mitt liv handlar om att inspirera människor till att må så bra de kan i form av att dela med mig av min kunskap i träning, kost och positivt tänkande.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela