Maria Petersdotter

Vilja är att kunna. Kunna är att vilja.

RESULTAT!

Publicerad 2015-09-29 22:18:56 i Följ med.....,

Så otroligt stolt över dig Carola.
 
Att du på 9 dagar inte bara lyckades få enastående resultat utan även "ETT GO" en beslutsamhet där alla tvivel och missnöje inte har någon plats längre. Nu lämnar vi glass,vin och "lata" dagar bakom oss och nästa gång de knackar på dörren så är vi beredda att kriga tillbaka.
 
 
Du är så WOW !!!!!!
 
 
 
 
Startvikt:91,5 kg
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Målvikt: 86,5 kg
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Viktminskning: - 5 kg
Totala cm minskat midja,lår,stuss,överarm :  - 23 cm
 
..............Och det här är bara början...............................Nu kör vi......................
 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria Petersdotter

Välkommen till min blogg! Jag heter Maria Petersdotter. Jag är mamma, fru, PT, kostrådgivare, lifestylecoach, gruppträningsinstruktör och butikschef. Mitt liv handlar om att inspirera människor till att må så bra de kan i form av att dela med mig av min kunskap i träning, kost och positivt tänkande.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela